Gratis fragt til pakkeshop på alle ordre over 600,00 - ellers kun 39,95

Levering og retur - læs mere HER

Super
kundeservice

Sikker
betaling

Hurtig
levering

Varer: 0 Kr.0,00
Varer: 0 Kr.0,00
Varegrupper
………Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag gode tilbud samt spændende produktnyheder direkte i din indbakke

..........Artikler

Levering og Returforsendelse

Leverings info

Vi nærmer os årets travleste tid, og derfor kan der være enkelte ordrer som vi ikke når at få afsted ligeså hurtigt som vi plejer. Vi knokler for at få ordrer modtaget  inden klokken 15:00 tirsdag-torsdag og mandag+fredag inden klokken 13:00 afsendt samme dag – men der kan altså på enkelte ordrer være en ekstra dags ekspeditionstid.

Både GLS og Post Nord leverer ud til pakkeshops om lørdagen.

Forsendelsesmetoder og priser

Vi yder gratis fragt på alle ordrer over 600,- til nærmeste GLS Pakke Shop

 

Hvis du bestiller for mindre end 600,- er det stadig billigt at få din ordre tilsendt. For at yde den bedste service, tilbyder vi forskellige typer af forsendelse: Post Nord Pakkepost med omdeling, Post Nord Pakkepost uden omdeling til nærmeste Posthus eller Pakkeboks, samt GLS til nærmeste Pakke Shop. Vi benytter Post Nord eller GLS til alle forsendelser.

 

·         Gratis fragt koster, tja, ingenting!
·         Uden omdeling koster 39,95
·         Med omdeling koster 59,95

 

Gratis Fragt:

For at kunne få gratis fragt, skal du bestille for minimum 600,-. Ved gratis fragt sendes pakken uden omdeling, til nærmeste Posthus eller Pakke Shop. Læs mere lige her under.

 

Uden omdeling:

Hvis du vælger forsendelse uden omdeling, skal du forbi nærmeste Posthus, Pakke Shop eller Pakkeboks inden 7 dage og hente din pakke. Du vil få besked på SMS eller mail om at din pakke er klar til afhentning, samt hvor den skal hentes. Ved Check Out har du selv mulighed for at vælge hvor du vil hente din pakke.

Bemærk at der kan opstå situationer, hvor fragtselskabet leverer til en anden pakkeshop pga. pladsproblemer. Er denne pakkeshop længere væk end 5km fra den valgte, vil fragtselskabet kontakte dig for alternativ løsning.

Med omdeling:

Pakken kommer helt ud til din hoveddør med pakkeposten, og hvis du ikke er hjemme skal du forbi nærmeste posthus, post butik eller pakkeboks inden 10 dage. Har pakkeposten været der, uden du var hjemme, vil han efterlade en besked til dig.

 

Bemærk at vi højst kan sende 20kg med GLS, og vi forbeholder os derfor ret til at splitte ordren op i to pakker, eller benytte Post Nord i så tilfælde. Naturligvis uden ekstra omkostninger for dig 🙂

Bemærk: 

Bliver varen ikke afhentet eller nægtet modtaget, sendes varen retur til vores adresse. Omkostningerne til returfragt og eventuel genudsendelse af varen afholdes af dig.

 

Hvordan pakker vi ind?

Når vi pakker tænker vi altid på miljøet, og at du ikke skal stå med en masse ”kassefyld” der bare skal smides ud.

Milj�venligpakning

 

De fleste ordrer sendes i solide papkasser, der er lavet af genbrugspap. Hvis vi skønner at varen ikke så let går i stykker, sender vi den i en boblekuvert, lavet af mindst 90% genanvendeligt materiale.

 

Forsendelse til udlandet

Gratis fragt er kun gældende ved bestillinger til levering i Danmark. Bestiller man til levering i udlandet, vil vi lave en præcis vejning af ordren, og herefter give besked om den endelige pris.

 

Leveringstid

Du kan altid se den estimerede leveringstid inden du aflægger din ordre. Leveringstiden for hvert enkelt produkt står på produktets info side. Langt de fleste produkter er lagervarer, og har kun 1-2 dages leveringstid. Skulle produktet ikke være på lager, vil leveringstiden normalt være 3-10 dage. Hvis dette er tilfældet, vil det stå med store røde bogstaver når du går til indkøbskurven, samt på produktets infoside. Så kan du da ikke sige du ikke var advaret 🙂

 

Når man snakker leveringstid, regnes dage altid som hverdage. Altså skal lørdag, søndag og helligdage ikke regnes med.

 

Returnering og fortrydelsesret

Returnering

Skulle du få behov for at returnere en eller flere produkter er her vores fremgangsmåde:

  • Returvarer skal sendes til, eller afleveres på vores lager i Årøsund
  • Vedlæg en kopi af fakturaen, så ved vi hvor pengene skal retur til
  • Beløbet indsættes på det betalingskort som oprindeligt blev brugt til ordren
  • Alternativt kan vi udstede et tilgodebevis på beløbet, sendt på email
  • Ønskes en anden vare, skal denne bestilles i en ny ordre – altså ingen direkte bytte til anden vare

Vi tilbyder 100 dages fuld returret fra købsdatoen.

Bemærk at vi som altid ikke tager fødevarer retur, da Fødevarestyrelsen forlanger at vi kan dokumentere hvor fødevarer har været (sporbarhed). Sender du alligevel en fødevare retur, vil du blive tilbudt at afhente den på vores lager eller få den fremsendt mod betaling af fragtomkostningerne. Sker det ikke, bliver den destrueret. Pakketilbud og startpakker der indeholder fødevarer tages heller ej retur, uden forudgående aftale herom.

Vores returadresse er:

BageBixen.dk
Gammelbrovej 4
6100 Haderslev

Returforsendelser skal sendes med omdeling til vores erhvervs adresse – vi har ikke mulighed for at hente i pakkeshops eller pakkebokse.

Har du modtaget en beskadiget vare?

Vi sender tusindvis af orde hvert år. Desværre sker det nogen gange at noget er i stykker ved ankomsten. Skulle det ske skal du bare kontakte os pr. mail eller via kontaktformularen her på siden, så finder vi en hurtig læsning. Typisk vil vi sende et nyt produkt.

 

Har vi ikke besvaret dit spørgsmål? Så klik på ”Kontakt os” og vi svarer lyn hurtigt 🙂

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
FÅ EN E-MAIL NÅR VAREN ER PÅ LAGER IGEN! Vi giver dig besked når dette produkt kommer på lager igen. Vi sender dig en email på den adresse som du skriver nedenfor.
Email Quantity Vi deler ikke din adresse med nogen andre, men du giver tilladelse til at vi må sende dig emailen med besked om at produktet er tilbage på lager.