Levering: 1-2 hverdage - Gratis fragt til postbutik på alle ordre over 699,00 - ellers kun 39,95
Super kundeservice

Super kundeservice

Sikker betaling

Sikker betaling

Hurtig levering

Hurtig levering

GLS / Postnord

HANDELSBETINGELSER

Generelle oplysninger om virksomheden

Alle handler foretaget fra denne shop bliver foretaget mellem dig som kunde og:

Virksomhedens juridiske navn: BageBixen.dk ApS
Virksomhedens kaldenavn: BageBixen.dk
CVR-nummer: 36924489
Etableringsår for CVR nummer : 2005
Etableringsår for BageBixen.dk : 2013
Omdannelse til ApS : 2015
Kontoradresse: Gammelbrovej 4, Årøsund, 6100 Haderslev
Officiel web-adresse: www.BageBixen.dk

Kontaktoplysninger
Ved alt kontakt benyt venligst e-mail adressen [email protected]
BageBixen.dks telefonnummer er: 50 44 24 25

Bestilling
Alle bestillinger bedes foretaget i webshoppen. Når du handler hos BageBixen.dk skal du afgive en række oplysninger navn, adresse, e-mailadresse og telefonnummer. Disse oplysninger er nødvendige fordi vi selvfølgelig skal vide hvor vi skal sende varerne til men også for at vi kan kontakte dig hvis der er problemer med din ordre i form af udsolgte varer eller lignende.

Har du spørgsmål til brugen af webshoppen eller varerne er du altid velkommen til at kontakte os.

Produktinformation
Vi lægger stor vægt på gode og vellignende produktbilleder, samt retvisende produktbeskrivelser. Det sker dog at leverandører skifter fx farve eller emballage på et produkt. Hvis du vil være helt sikker på at modtage nøjagtig den farve du ser på billederne, bør du derfor kontakte os før bestilling.

Betaling
Når du bestiller varer hos BageBixen.dk kan du vælge at betale din ordre på en af følgende måder – vi handler altid i Danske Kroner:

Betalingskort eller MobilePay
Hvis du betaler med betalingskort trækkes pengene på din konto når varerne afsendes. Selve betalingen foregår, for at sikre dine data, via en sikker forbindelse til indløseren.
Hos BageBixen.dk kan du betale med følgende kort: Dankort, VISA, MasterCard, VISA Electron og MaestroCard. Vi tager ingen kortgebyrer for kort udstedt til private. På betalingskort udstedt til firmabrug kan der blive pålagt et betalingsgebyr, som vil fremgå inden købet gennemføres.

Reservation af beløb
Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:
1) Vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller 2) pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder.

VISA og Mastercard
Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder.

EAN Faktura
Offentlige institutioner kan betale med EAN nummer, hvorved vi sender en EAN faktura til jer. Der er ingen ekstra gebyrer forbundet med EAN betaling.

Moms
Alle priser vist i BageBixen.dk shoppen er incl. 25 % dansk moms, såfremt din IP adresse er indenfor EU.

Levering
Ordre hos BageBixen.dk leveres med GLS eller Post Nord til den ønskede leveringsadresse i Danmark, Sverige, Norge, Grønland eller Færøerne. Ønsker du levering til et andet land end de nævnte skal du kontakte kundeservice for en fragtpris. Du vil i bestillingsprocessen kunne vælge mellem de, for din ordre, tilgængelige leveringsformer.

Normalt ekspederes din ordre løbet af en hverdag efter vi har modtaget betalingen. Hertil skal lægges GLS eller Post Nord’s forsendelses tider. Den samlede leveringstid er forventeligt 1-3 hverdage.

Bemærk at der i sommerperioden kan være så varmt at bestilt chokolade kan smelte under leveringen og der med ændre form. Vores lager er altid nedkølet, men fragtbilerne hos Post Nord og GLS er ikke. Vi anbefaler levering til pakkeshop da pakkerne her ikke står i bilen og bliver varme hele dagen.

Bemærk også, at der kan opstå situationer, hvor fragtselskabet leverer til en anden pakkeshop pga. pladsproblemer. Er denne pakkeshop længere væk end 5km fra den valgte, vil fragtselskabet kontakte dig for alternativ løsning.

Læs rigtigt, rigtigt meget mere om levering, priser og forsendelse HER

Fortrydelsesret og annullering af en ordre
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.  Det betyder at du som kunde har 14 dage* til at fortryde dit køb, og meddele dette til os. Herefter har du yderligere 14 dage til at returnere produktet til os. Du kan også fortryde dit køb, selvom du har pakket varen ud. Vælger du at fortryde købet af en vare der har været pakket ud af originalemballagen, hæfter du for en eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering af varen, end hvad der er nødvendigt for at teste den på almindelig vis, som du ellers ville gøre i en fysisk butik. Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage svarer til varens handelsmæssige værdi.

Hvis du har opnået en mængderabat, og herefter fortryder en del af købet og ikke længere lever op til betingelsen for at opnå mængderabatten, vil du ikke længere have krav på værdien af rabatten.

Du kan fortryde ved at sende en mail til [email protected] eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Der er ingen krav om at du skal returnere varerne i den originale forsendelsesemballage, men det er dit ansvar at sørge for at varerne er forsvarligt beskyttet under transporten. Vi anbefaler dig derfor, hvis du er i tvivl om du ønsker at beholde det købte, at du gemmer kasse og anden emballage.

Omkostningerne til returnering af produkter i forbindelse med fortrydelsesretten afholdes af kunden.

Efter du har afgivet din bestilling vil du modtage en ordrebekræftelse på den email du har oplyst. Som udgangspunkt kan en ordre ikke annulleres eller ændres når du har modtaget ordrebekræftelsen, da vi allerede der er gået i gang med at pakke ordren. Hvis muligt vil vi gerne forsøge at lave en ændring eller annullering – kontakt os hurtigst muligt.

*Vi har valgt at udvide den lovpligtige fortrydelsesret fra 14 dage til 100 dage.

Bemærk også:
Bliver varen ikke afhentet eller nægtet modtaget, sendes varen retur til vores adresse. Omkostningerne til returfragt og eventuel genudsendelse af varen afholdes af dig.

Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes:

Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt – herunder alle typer fødevarer,

Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen – herunder forseglede fødevarekontaktmaterialer såsom kageæsker, kagefade og lignende hvor fødevarer kommer i direkte kontakt med.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder, eller hvis du kun returnerer dele af din ordre), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Læs meget mere om fortrydelsesret og levering HER

Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Vi opfordrer til at du grundigt gennemgår varerne for eventuelle fragtskader, umiddelbart efter du har fået udleveret pakken.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Kontakt os på [email protected] for at tilsendt en returlabel i forbindelse med reklamationssager.

Er reklamationen ikke berettiget, forbeholder vi os retten til at opkræve den reelle fragtomkostning hos dig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.


Persondatapolitik

Læs vores Persondatapolitik (GPDR) lige her.

Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på [email protected]. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.

For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.

Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag – uanset beløbets størrelse. Læs mere her.

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens klageportal her – http://ec.europa.eu/odr

Forbehold for ændringer:
BageBixen.dk forbeholder sig ret til at ændre og opdatere de regler og betingelser, der gælder for dette website. Det er derfor vigtigt, at du løbende holder dig orienteret om der er sket ændringer.

Når du handler på BageBixen.dk accepter du vores handelsbetingelser og retningslinjer for returnering som er beskrevet her på siden.

Standardfortrydelsesformular:

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:

BageBixen.dk

Gammelbrovej 4,

Årøsund, 6100 Haderslev

e-mail: [email protected]

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

__________________________________________________________________________________

Bestilt den: _______________________________     Modtaget den: _______________________________

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

Ordrenummer: _________________________________________      Dato: _________________

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 19.02.2024

Har vi ikke besvaret dit spørgsmål? Så klik på ”Kontakt os” og vi svarer lyn hurtigt 

FÅ EN E-MAIL NÅR VAREN ER PÅ LAGER IGEN! Vi giver dig besked når dette produkt kommer på lager igen. Vi sender dig en email på den adresse som du skriver nedenfor.
Email Antal Vi deler ikke din adresse med nogen andre, men du giver tilladelse til at vi må sende dig emailen med besked om at produktet er tilbage på lager.